موسم سرما میں نزلہ زکام سے کیسے بچا جائے؟

موسم سرما میں نزلہ زکام سے کیسے بچا جائے؟
نزلہ زکام دنیا بھر کے لوگوں کو درپیش سب سے عام مسئلہ ہے۔ اگرچہ سال کے دوران کسی کو بھی عام سردی لگ سکتی ہے لیکن سردیوں کے موسم میں ہمیں اپنی اضافی دیکھ بھال کرنے کی ضرورت ہے۔

ایک عام زکام ناک اور گلے میں ایک وائرل انفیکشن ہوتا ہے۔ یہ سانس کی نالی میں بڑے پیمانے پر تکلیف کا باعث بن سکتا ہے۔ اس کی علامات جو ایک ہفتے کے لگ بھگ رہ سکتی ہیں، اُن میں نزلہ، گلے میں خراش، کھانسی، چھینکیں اور بخار شامل ہیں ماہرین کاکہنا ہے کہ کھانے کی کچھ اشیاء ایسی ہیں جو عام نزلہ زکام کو روک سکتی ہیں۔

پتوں والی سبزیاں اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامن سی اور دیگر ضروری غذائی اجزاء کا بھرپور ذریعہ ہیں جن کی ہمیں بیمار ہونے پر ضرورت ہوتی ہے۔ جب آپ کو نزلہ زکام ہو تو پتوں والی سبزیوں سمیت دیگر فہرست میں شامل کھانے کی اشیاء کو اپنی خوراک میں شامل کریں۔

عام نزلہ زکام سے جلد صحتیاب ہونے کیلئے یہاں ماہرین کچھ غذائیں بتا رہے ہیں:

ہلدی:

ہلدی سب سے زیادہ طاقتور قدرتی اینٹی سوزش مرکبات میں سے ایک ہے جسے آپ اپنی روز مرہ کی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ یہ قوت مدافعت کو بڑھاتی ہے اور ایک ناگوار وائرس جسم میں داخل ہونے کی صورت میں اینٹی باڈی کے ردعمل کو بڑھا سکتی ہے۔

سائٹرس پھل:

وٹامن سی سے بھرپور غذا عام سردی سے نمٹنے میں مدد کر سکتی ہے۔ اپنی غذا کو سائٹرس پھلوں سے بھریں جن میں وٹامن سی کی اچھی مقدار موجود ہو۔ پھلوں کی چاٹ بنائیں یا ان کا جوس لیں۔

دہی:

دہی میں ایک قسم کے بیکٹیریا ہوتے ہیں جو پروبائیوٹکس کا کام کرتے ہیں۔ یہ آنتوں کی صحت کو بڑھاتے ہیں جس کا مدافعتی نظام کے کام سے گہرا تعلق ہے۔ اگرچہ دوائیں مدد کر سکتی ہیں، دہی بغیر کسی ضمنی اثرات کے عام زکام کی علامات کو کم کر سکتی ہے۔

پتوں والی سبزیاں:

پتوں والی سبزیاں اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامن سی اور دیگر ضروری غذائی اجزاء کا بھرپور ذریعہ ہیں جن کی ہمیں بیمار ہونے پر ضرورت ہوتی ہے۔

سالمن:

سالمن یا کوئی دوسری مچھلی جس میں اومیگا 3 فیٹی ایسڈ کی اچھی مقدار ہوتی ہے وہ عام نزلہ اور کھانسی سے نمٹنے میں مدد کر سکتی ہے۔

لہسن اور ادرک:

لہسن میں موجود ایلیسن قوت مدافعت بڑھانے والی خصوصیات کی وجہ سے سردی کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ ادرک پیٹ کی خرابی کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہے، جو عام نزلہ زکام میں مبتلا ہونے پر ہو سکتا ہے۔

گری دار میوے:

جب عام نزلہ زکام ہوتا ہے، تو صحت مند کیلوریز کے ساتھ جسم کی پرورش کرنا ضروری ہوتی ہے۔ اگرچہ آپ کی بھوک کم ہو سکتی ہے، آپ گری دار میوے کھا سکتے ہیں۔ ان میں صحت مند کیلوریز ہوتی ہیں جن کی آپ کے جسم کو بیماری سے نمٹنے کے لیے ضرورت ہوتی ہے۔ گری دار میوے پروٹین، زنک اور سیلینیم سے بھی بھرپور ہوتے ہیں۔

Related Posts

وزنی کمبلوں کا گہری نیند سے کیا تعلق ہے؟

وزنی کمبلوں کی فروخت میں اضافے کا سبب محض ایک رجحان نہیں بلکہ اس کے نیند پر مثبت اثر قرار دیا جا رہا ہے۔ غیر ملکی میڈیا…

گلے کی خراش سے نجات حاصل کرنے کے آسان نسخے

گلے کی خراش آپ کے گلے میں درد یا تکلیف ہے جو بہت سی مختلف بیماریوں یا حالات سے منسلک ہو سکتی ہے۔ کچھ گھریلو علاج جو گلے کی…

موسم سرما میں نزلہ زکام سے کیسے بچا جائے؟

نزلہ زکام دنیا بھر کے لوگوں کو درپیش سب سے عام مسئلہ ہے۔ اگرچہ سال کے دوران کسی کو بھی عام سردی لگ سکتی ہے لیکن سردیوں…

کیا رات گئے تک جاگنا صحت کیلئے نقصان دہ ہوتا ہے؟

اگر تو آپ رات گئے تک جاگنے اور صبح اٹھنے میں مشکل محسوس کرنے والے افراد میں سے ہیں، تو آپ کے لیے بری خبر ہے۔ درحقیقت…

کیا پھلوں کا باقاعدہ استعمال اداسی کو دورکرتا ہے؟

غذا اور صحت کا آپس میں گہرا تعلق ہوتا ہے اور اب ایک مطالعے سے معلوم ہوا ہے کہ فاسٹ فوڈ، پروسیس شدہ غذا اور مرغن کھانوں…

سبز پتوں والی سبزیوں کے حیرت انگیز فوائد

ہر انسان صحت مند زندگی جینا چاہتا ہے جبکہ اس کے لیے کوشش بہت کم لوگ کرتے ہیں، صحت مند زندگی کا راز ہری سبزیوں میں چھپا…